Santander Consumer Bank – numery na infolinię

infolinia santander

Santander Consumer Bank - dane kontaktowe

Dla klientów indywidualnych i firm

godziny pracy:
24/7

Zastrzeżenie karty

godziny pracy:
24/7

Dla większości z nas posługiwanie się bankowością online i codziennymi rozliczeniami jest zadaniem intuicyjnie prostym. Niestety, czasem zdarzają się sytuacje, w których nawet najbardziej biegła osoba może napotkać problem. Połknięta karta do bankomatu, zapomniane hasło czy kradzież tożsamości – to tylko przykłady takich sytuacji. Warto wtedy zachować nerwy na wodzy i skorzystać z pomocy konsultanta infolinii banku.

Infolinia Santander Consumer Bank – kiedy okaże się pomocna?

Stresujące sytuacje życiowe dosięgają każdego z nas, a najczęstszym tego polem są kwestie finansowe. Niejednokrotnie pewnie zastanawialiśmy się, czy otrzymamy przelew na czas, jakie były dane do logowania oraz czy ktoś nie podejrzał naszego PINu. Niektórzy mogli mieć już nieprzyjemne sytuacje związane z np. kradzieżą tożsamości i zaciągnięciem pożyczki na nasze dane. Każdy taki moment wyzwala w nas czynniki stresogenne, które nie sprzyjają logicznemu myśleniu i trzeźwej ocenie sytuacji.

Jeżeli dopadnie nas kryzysowa sytuacja, a w pobliżu nie ma czynnego oddziału bankowego, warto skorzystać z pomocy infolinii. Osoby pracujące w takim miejscu są przeszkolone, by udzielić doraźnej pomocy w najbardziej newralgicznych sprawach. Konsultanci Santander Consumer Bank w razie potrzeby zablokują zagubioną kartę bankomatową, pomogą odzyskać hasło do logowania czy pomogą w obsłudze aplikacji mobilnej. Dzięki temu każdy klient Santander Consumer Banku będzie w stanie uzyskać odpowiedzi na pojawiające się pytania i rozwiązać problemy.

Numer na infolinię w Santander Consumer Bank

Całodobowa infolinia Santander Consumer Bank dostępna jest zarówno dla obecnych klientów banku, jak i osób zainteresowanych ofertą. Należy jednak podkreślić wyraźnie, że nie jest to infolinia Santander Bank Polska. Choć oba banki mają w swoim szyldzie nazwę Santander, to Santander Consumer Bank i Santander Bank Polska są dwoma oddzielnymi podmiotami. Klient SBP nie rozwiąże swojego problemu na infolinii SCB i vice versa, dlatego należy zwrócić uwagę, który bank jest tym właściwym do kontaktu.

z Polski: 195 00

dla osób dzwoniących spoza Polski: +48 713 589 909

Co warto wiedzieć o infolinii Santander Consumer Bank?

Santander Consumer Bank to przede wszystkim podmiot obsługujący kredyty w sektorze osób prywatnych i mikroprzedsiębiorców. Nie znajdziemy tam ani usług korporacyjnych (dedykowane dla firm spoza sektora MSP), ani też sektora private banking czy inwestycyjnego. To sprawia, że lista tematów, o które pracownicy infolinii zostaną zapytani będzie znacznie węższa. Jeżeli powiemy, że jesteśmy zainteresowani informacjami na temat „private banking w Santander”, najprawdopodobniej zostaniemy odesłani na infolinię Santander Bank Polska. Warto też przypomnieć, że infolinia Santander Consumer Bank to miejsce, gdzie udzielane są niezbędne informacje. Skarga na pracownika banku, sugestie dotyczące wyglądu aplikacji mobilnej czy pytania niezwiązane z bankowością będą tylko blokować linię. Korzystajmy więc z rozwagą z infolinii i tylko wtedy, gdy faktycznie nie wiemy, co mamy zrobić. Nie musimy sprawdzać wiedzy konsultantów z bieżących promocji odbierając tym samym możliwość zasięgnięcia informacji innym osobom.

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie bedzie opublikowany. *wymagane pola są zaznaczone

Podobne artykuły