Santander Bank Polska - dane kontaktowe
Dla klientów indywidualnych i firm
godziny pracy:
24/7
Zastrzeżenie karty
godziny pracy:
24/7
Obecne czasy sprawiają, że praktycznie każda osoba posiada własny telefon komórkowy lub smartphone. Również w kwestii bankowości panuje pewna „powszechność” – niemal każdy z nas prowadzi rachunek w banku. Czasami jednak w obsłudze naszego konta bankowego pojawiają się pytania lub sytuacje stresowe i poszukujemy pomocy. Warto wówczas skorzystać z obu narzędzi i nawiązać połączenie z infolinią naszego banku
Infolinia Santander Bank Polska – kiedy skorzystać?
Ludzka pamięć bywa ulotna, o czym z pewnością mieliśmy okazję się niejednokrotnie przekonać. Pół biedy jeśli nasze zapominalstwo dotknie spraw przyziemnych, np. zapomnieliśmy kupić pomidorów w sklepie. Gorzej jeśli pamięć zawiedzie nas w sprawach bankowych – zapomnimy PINu do karty, kodu CVC przy płatności internetowej czy danych do logowania w aplikacji mobilnej. Wówczas pojawia się silny stres, który dość szybko może przerodzić się w panikę, a niekiedy nawet w histerię.
Nie jesteśmy jednak skazani na łaskę lub niełaskę naszej zawodnej pamięci. Nie musimy także pędzić do oddziału lub czekać, aż takowy będzie otwarty w najbliższym dniu roboczym. Mając rachunek w Santander Bank Polska, możemy skorzystać z ogólnodostępnej infolinii. Pracujący tam konsultanci w pierwszej kolejności potwierdzą naszą tożsamość, dalej przystąpią do rozwiązywania problemów. Odpowiadając na pytania merytorycznie, spokojnie, szybko uzyskamy odpowiedź na pytanie lub otrzymamy pomoc w kłopocie.
Numer na infolinię w Santander Bank Polska
Infolinia Santander Bank Polska pracuje w systemie całodobowym, przez siedem dni w tygodniu. Dzięki temu nawet kryzysowe sytuacje w nocy, weekendy lub święta zostaną rozwiązane. To bardzo ważne w sytuacji, gdy napotkamy na problem, a najbliższa placówka bankowa otworzy się za kilka godzin lub nawet dni. Zamiast zamartwiać się problemem lub korzystać z uprzejmości znajomych, możemy rozwiązać problem w ciągu kilkunastu minut z pomocą konsultanta Santander Bank Polska pod numerem:
1 9999 w Polsce+48 61 81 1 9999 z zagranicy
Infolinia Santander Bank Polska – co warto wiedzieć?
Santander Bank Polska prowadzi swoją infolinię w celu wsparcia każdego rodzaju klientów. Oznacza to, że pod tym numerem otrzymamy pomoc zarówno jako klienci indywidualni, jak i przedsiębiorcy czy członkowie private banking. Wiąże się z tym konieczność nieco dłuższego oczekiwania, szczególnie w godzinach nocnych, gdy pracowników infolinii jest mniej. Warto zatem w pierwszej kolejności sprawdzić internetowy dział FAQ w poszukiwaniu odpowiedzi na nasze pytania. Jednak jeśli sytuacja jest kryzysowa, np. zgubiliśmy portfel z kartami debetowymi, nasz telefon z aplikacją bankową został skradziony, powinniśmy zadzwonić na infolinię. Na początku zostaniemy poproszeni o uwierzytelnienie, by potwierdzić naszą tożsamość. Następnie automat poprosi o wskazanie powodu telefonu, by dobrać kompetentną osobę do rozwiązania naszego problemu. Konsultant Santander Bank Polska pomoże nam w kłopocie oraz udzieli wskazówek, a w przypadku pytań szczegółowo na nie odpowie.