BIK jak się skontaktować? Infolinia i kontakt z BIK

BIK kontakt

Biuro informacji kredytowej jest odpowiedzialne za gromadzenie i przechowywanie informacji na temat osób, które korzystały lub korzystają z pożyczek online i kredytów online. BIK posiada infolinię, która jest obecnie najczęściej wybierana formą kontaktu z instytucją. Podpowiadamy w jaki sposób dodzwonisz się na infolinie BIK. Sprawdź jak skontaktować się z BIK, zarówno telefonicznie jak i pocztowo.

BIK – infolinia

Dzięki uniwersalnemu numerowi telefonu, w prosty sposób skontaktujesz się z BIK i uzyskasz potrzebne informacje. Na infolinię zadzwonisz zarówno z telefonu stacjonarnego jak i komórkowego.

nr infolinii BIK to 22 310 44 44

Infolinia czynna jest od 8-20 dzięki czemu niezależnie od trybu pracy, bez problemu uzyskasz informacje na temat historii kredytowej o dogodnej dla Ciebie porze. Z infolinii skorzystać mogą zarówno klienci indywidualni jak i firmy i instytucje bankowe udzielające pożyczek gotówkowych przez internet jak i stacjonarnie oraz SKOK-i, i klienci korporacyjni. Infolinia czynna jest od poniedziałku do piątku.

Odrębny numer infolinii przeznaczony został dla administracji publicznej – 22 486 56 72. Infolinia ze względu na charakter udzielanych informacji czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-17.00

Jak działa infolinii BIK-u

Infolinia BIK-u działa, w sposób klasyczny, dlatego też każdy kto połączy się z infolinią proszony jest o wybranie numeru na klawiaturze telefonu, który determinował będzie tematykę rozmowy. Połączenie z infolinią rozpoczyna się od pouczenia dotyczącego przetwarzania danych osobowych oraz nagrywania rozmowy. Następnie w zależności od sprawy z jaką dzwonimy na infolinię BIK-u na klawiaturze telefonu należy wcisnąć odpowiedni klawisz czyli 1,2, 3 lub 9. Do każdego z nich przyporządkowana została określona tematyka i tak:

1 – jeżeli posiadamy konto w BIK lub Alert BIK,

2 – jeżeli jesteśmy w trakcie rejestracji konta w portalu BIK,

3 – jeżeli mamy inną sprawę,

9 – dla języka angielskiego.

Po wybraniu cyfry zostaniemy niezwłocznie przekierowani do połączenia z konsultantem, który pomoże nam z rozwiązać nurtujący nas problem.

Jak długo czekać będziemy na połączenie z infolinią?

Czas oczekiwania na połączenie z infolinią w BIK-u, jest podobny jak w każdej innej instytucji, która posiada infolinie. Uzależnione jest to od wielu czynników jak pora dnia czy dzień tygodnia. Jednak na połączenie z infolinią czeka się z reguły od kilku sekund do około minuty, co jest czasem do zaakceptowania jeżeli chcemy uzyskać informacje na temat swojej historii kredytowej.

Inne formy kontaktu z BIK

Biuro Informacji Kredytowej udostępnia również dla interesantów adres mailowy oraz adres korespondencyjny, z którego można skorzystać w przypadku, gdy infolinia jest przeciążona.

Adres e-mail BIK ma kilka różnych form, co determinowane jest rodzajem klientów, i tak:

  • dla klientów indywidualnych oraz firm- kontakt@bik.pl
  • dla banków, SKOK-ów i klientów korporacyjnych -pomoc@bik.pl
  • dla administracji publicznej – jst@big.pl

Dodatkowo BIK udostępnia adres mailowy dotyczący przetwarzania danych osobowych, na który można kierować wiadomości związane właśnie z zasadami przetwarzania danych osobowych. Adres ten to iod@bik.pl.

BIK dysponuje również z adresem korespondencyjnym, na który można wysyłać wszystkie dokumenty w wersji papierowej i jest on następujący:

Biuro Informacji Kredytowej S. A. ul. Zygmunta Modzelewskiego 77a, 02-679 Warszawa.

Do dyspozycji interesantów jest również Biuro obsługi klienta BIK-u, które mieści się pod adresem ul. Postępu 17A, 02-676 Warszawa i czynne jest z reguły od 8.00 do 16.00. Jednak w związku z sytuacją epidemiologiczną w kraju, BOK zawiesiło przyjmowanie interesantów ze względu na bezpieczeństwo.

Jak sprawdzić czy jestem w BIK-u?

Aby dowiedzieć się czy twoje dane zarejestrowane są w Biurze Informacji Kredytowej należy za pośrednictwem internetu wejść na stronę BIK-u gdzie za opłatą możesz wygenerować raport BIK. Instrukcje pobierania raportu BIK umieściliśmy w tym wpisie. W bazie BIK-u, znajduje się historia kredytowa, jak również informacje czy zaciągnięte pożyczki spłacane były terminowo oraz czy  nie ma spóźnień lub zaległości w spłacie zadłużenia. Jeśli nie chcesz płacić za raport i pobierasz go pierwszy raz, możesz to zrobić za darmo! Sprawdź jak pobrać raport BIK za darmo.

BIK – adres korespondencyjny

Korespondencję papierową do BIK (Biura Informacji Kredytowej) możemy wysłać na adres:

Biuro Informacji Kredytowej S.A.
ul. Zygmunta Modzelewskiego 77a
02-679 Warszawa

Centrum obsługi klienta BIK

Biuro Informacji Kredytowej oferuje także kontakt z doradcą w punkcie stacjonarnym, który jest w tym momencie nieczynne ze względu na pandemię coronavirusa.

Adres centrum obsługi klienta BIK: 

ul. Postępu 17A
02-676 Warszawa

Standardowe godziny otwarcia:

  • poniedziałek 8:00-17:00
  • wtorek: 8:00-16:00
  • środa: 8:00-17:00
  • czwartek: 8:00-16:00
  • piątek: 8:00-16:00
  • sobota-niedziela: nieczynne
Tomasz Marczewski
Tomasz Marczewski
Specjalista SEM i SEO. Jego celem jest pomagać osobom zadłużonym i dostarczać im odpowiedzi na wszystkie pytania związane z finansami osobistymi. Pasjonat podróży, motoryzacji i technologii blockchain. Zobacz pozostałe artykuły autora

7 komentarzy

Bogumiła

Nie można połączyć się i porozmawiać z konsultantem, tylko są ciągłe komunikaty wybierz 1 itd.

Odpowiedz
Elzbieta

Moja rejestracja 23.04.22 zakończyła się na weryfikacji danych po wpłaceniu 1 zł. Weryfikację przerwało po 10 min z komunikatem że może potrwać do dwóch dni roboczych.Czy otrzymam informacje o dalszym postępowaniu .W tej chwili nie mam jeszcze dostępu do konta a zależy mi na wykupieniu pakietu ochronnego .

Odpowiedz
    super-pozyczka.pl

    Polecamy skontaktować się z infolinią BIK: 22 310 44 44 lub mailowo: kontakt@bik.pl w celu wyjaśnienia Pani sprawy

    Odpowiedz
Agnieszka

Proszę o kontakt z doradztwem w sprawie spłaconego kredytu a dalej widnieje w biku proszę o kontakt

Odpowiedz
    Redakcja super-pozyczka.pl

    polecamy kontakt z infolinia BIK: 22 310 44 44 lub bezpośrednio z Pani bankiem

    Odpowiedz
Anna

Wszystkie dane podalam prawidlowo a mimo to wielokrotnie informowano i nieprawidlowosciach. Dlaczego?

Odpowiedz
Józef Pałach

[Kontakt przez infolinię jest skandaliczny !!! ] Po przerwie chcę kontynuować moją ochronę przez BIK.Wypełniłem wszystkie niezbędne moje dane,dochodząc do przekazania mi przez BIK „link do resetu” w poczcie internetowej.Tu zaczęły się problemy.Proszę najlepiej o kontakt z konsultantem,który wyrażnie poprowadzi mnie do zawarcia nowej umowy.M.in brak info jak dokonać wpłaty 1 zł oraz 24 zł w końcowej fazie.
Wypełnienie wszystkich danych osobistych nie sprawiało mi ŻADNYCH utrudnień,lecz tylko dopiero te od wprowadzenia 'linku do resetu.Bardzo proszę o możliwe szybkie info.Dzięki.

Odpowiedz

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie bedzie opublikowany. *wymagane pola są zaznaczone

Podobne artykuły