
Biuro informacji kredytowej jest odpowiedzialne za gromadzenie i przechowywanie informacji na temat osób, które korzystały lub korzystają z pożyczek online i kredytów online. BIK posiada infolinię, która jest obecnie najczęściej wybierana formą kontaktu z instytucją. Podpowiadamy w jaki sposób dodzwonisz się na infolinie BIK. Sprawdź jak skontaktować się z BIK, zarówno telefonicznie jak i pocztowo.
BIK – infolinia
Dzięki uniwersalnemu numerowi telefonu, w prosty sposób skontaktujesz się z BIK i uzyskasz potrzebne informacje. Na infolinię zadzwonisz zarówno z telefonu stacjonarnego jak i komórkowego.
nr infolinii BIK to 22 310 44 44
Infolinia czynna jest od 8-20 dzięki czemu niezależnie od trybu pracy, bez problemu uzyskasz informacje na temat historii kredytowej o dogodnej dla Ciebie porze. Z infolinii skorzystać mogą zarówno klienci indywidualni jak i firmy i instytucje bankowe udzielające pożyczek gotówkowych przez internet jak i stacjonarnie oraz SKOK-i, i klienci korporacyjni. Infolinia czynna jest od poniedziałku do piątku.
Odrębny numer infolinii przeznaczony został dla administracji publicznej – 22 486 56 72. Infolinia ze względu na charakter udzielanych informacji czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-17.00
Jak działa infolinii BIK-u
Infolinia BIK-u działa, w sposób klasyczny, dlatego też każdy kto połączy się z infolinią proszony jest o wybranie numeru na klawiaturze telefonu, który determinował będzie tematykę rozmowy. Połączenie z infolinią rozpoczyna się od pouczenia dotyczącego przetwarzania danych osobowych oraz nagrywania rozmowy. Następnie w zależności od sprawy z jaką dzwonimy na infolinię BIK-u na klawiaturze telefonu należy wcisnąć odpowiedni klawisz czyli 1,2, 3 lub 9. Do każdego z nich przyporządkowana została określona tematyka i tak:
1 – jeżeli posiadamy konto w BIK lub Alert BIK,
2 – jeżeli jesteśmy w trakcie rejestracji konta w portalu BIK,
3 – jeżeli mamy inną sprawę,
9 – dla języka angielskiego.
Po wybraniu cyfry zostaniemy niezwłocznie przekierowani do połączenia z konsultantem, który pomoże nam z rozwiązać nurtujący nas problem.
Jak długo czekać będziemy na połączenie z infolinią?
Czas oczekiwania na połączenie z infolinią w BIK-u, jest podobny jak w każdej innej instytucji, która posiada infolinie. Uzależnione jest to od wielu czynników jak pora dnia czy dzień tygodnia. Jednak na połączenie z infolinią czeka się z reguły od kilku sekund do około minuty, co jest czasem do zaakceptowania jeżeli chcemy uzyskać informacje na temat swojej historii kredytowej.
Inne formy kontaktu z BIK
Biuro Informacji Kredytowej udostępnia również dla interesantów adres mailowy oraz adres korespondencyjny, z którego można skorzystać w przypadku, gdy infolinia jest przeciążona.
Adres e-mail BIK ma kilka różnych form, co determinowane jest rodzajem klientów, i tak:
- dla klientów indywidualnych oraz firm- kontakt@bik.pl
- dla banków, SKOK-ów i klientów korporacyjnych -pomoc@bik.pl
- dla administracji publicznej – jst@big.pl
Dodatkowo BIK udostępnia adres mailowy dotyczący przetwarzania danych osobowych, na który można kierować wiadomości związane właśnie z zasadami przetwarzania danych osobowych. Adres ten to iod@bik.pl.
BIK dysponuje również z adresem korespondencyjnym, na który można wysyłać wszystkie dokumenty w wersji papierowej i jest on następujący:
Biuro Informacji Kredytowej S. A. ul. Zygmunta Modzelewskiego 77a, 02-679 Warszawa.
Do dyspozycji interesantów jest również Biuro obsługi klienta BIK-u, które mieści się pod adresem ul. Postępu 17A, 02-676 Warszawa i czynne jest z reguły od 8.00 do 16.00. Jednak w związku z sytuacją epidemiologiczną w kraju, BOK zawiesiło przyjmowanie interesantów ze względu na bezpieczeństwo.
Jak sprawdzić czy jestem w BIK-u?
Aby dowiedzieć się czy twoje dane zarejestrowane są w Biurze Informacji Kredytowej należy za pośrednictwem internetu wejść na stronę BIK-u gdzie za opłatą możesz wygenerować raport BIK. Instrukcje pobierania raportu BIK umieściliśmy w tym wpisie. W bazie BIK-u, znajduje się historia kredytowa, jak również informacje czy zaciągnięte pożyczki spłacane były terminowo oraz czy nie ma spóźnień lub zaległości w spłacie zadłużenia. Jeśli nie chcesz płacić za raport i pobierasz go pierwszy raz, możesz to zrobić za darmo! Sprawdź jak pobrać raport BIK za darmo.
BIK – adres korespondencyjny
Korespondencję papierową do BIK (Biura Informacji Kredytowej) możemy wysłać na adres:
Biuro Informacji Kredytowej S.A.
ul. Zygmunta Modzelewskiego 77a
02-679 Warszawa
Centrum obsługi klienta BIK
Biuro Informacji Kredytowej oferuje także kontakt z doradcą w punkcie stacjonarnym, który jest w tym momencie nieczynne ze względu na pandemię coronavirusa.
Adres centrum obsługi klienta BIK:
ul. Postępu 17A
02-676 Warszawa
Standardowe godziny otwarcia:
- poniedziałek 8:00-17:00
- wtorek: 8:00-16:00
- środa: 8:00-17:00
- czwartek: 8:00-16:00
- piątek: 8:00-16:00
- sobota-niedziela: nieczynne

Podobne artykuły

Zmiana kodu PIN do karty – ile kosztuje?
9 grudnia 2023
Co oznacza odmowa kredytu?
8 grudnia 2023
Nie można połączyć się i porozmawiać z konsultantem, tylko są ciągłe komunikaty wybierz 1 itd.
Moja rejestracja 23.04.22 zakończyła się na weryfikacji danych po wpłaceniu 1 zł. Weryfikację przerwało po 10 min z komunikatem że może potrwać do dwóch dni roboczych.Czy otrzymam informacje o dalszym postępowaniu .W tej chwili nie mam jeszcze dostępu do konta a zależy mi na wykupieniu pakietu ochronnego .
Polecamy skontaktować się z infolinią BIK: 22 310 44 44 lub mailowo: kontakt@bik.pl w celu wyjaśnienia Pani sprawy
Proszę o kontakt z doradztwem w sprawie spłaconego kredytu a dalej widnieje w biku proszę o kontakt
polecamy kontakt z infolinia BIK: 22 310 44 44 lub bezpośrednio z Pani bankiem
Wszystkie dane podalam prawidlowo a mimo to wielokrotnie informowano i nieprawidlowosciach. Dlaczego?
[Kontakt przez infolinię jest skandaliczny !!! ] Po przerwie chcę kontynuować moją ochronę przez BIK.Wypełniłem wszystkie niezbędne moje dane,dochodząc do przekazania mi przez BIK „link do resetu” w poczcie internetowej.Tu zaczęły się problemy.Proszę najlepiej o kontakt z konsultantem,który wyrażnie poprowadzi mnie do zawarcia nowej umowy.M.in brak info jak dokonać wpłaty 1 zł oraz 24 zł w końcowej fazie.
Wypełnienie wszystkich danych osobistych nie sprawiało mi ŻADNYCH utrudnień,lecz tylko dopiero te od wprowadzenia 'linku do resetu.Bardzo proszę o możliwe szybkie info.Dzięki.