PKO Bank Polski - dane kontaktowe
Dla klientów indywidualnych i firm
godziny pracy:
24/7
Zastrzeżenie karty
godziny pracy:
24/7
Największy polski bank, czyli PKO obsługuje ponad 10,5 miliona klientów detalicznych. Większość klientów tej instytucji to przede wszystkim seniorzy, jednak produkty PKO BP coraz częściej kierowane są do młodych. Zarówno jedna, jak i druga grupa odbiorców wymaga dostępu do wsparcia w nagłych sytuacjach. Pomocą okazuje się infolinia PKO Bank Polski, której numer warto zapisać w książce kontaktów na swoim telefonie.
Infolinia PKO Banku Polskiego – kiedy okaże się pomocna?
Gdybyśmy zapytali klientów PKO BP o numer telefonu na infolinię, zapewne niewiele osób wyrecytowałoby całość poprawnie. Nic w tym dziwnego – czasami nawet nie pamiętamy numeru do rodziców czy partnerki, co dopiero na infolinię banku. Niemniej jednak jeśli jesteśmy klientami PKO Banku Polskiego, warto posiadać w swoim smartphonie kontakt na infolinię. Okaże się on niezwykle przydatny w najmniej oczekiwanym i najbardziej stresującym momencie i to najczęściej, gdy nie będzie czynnej placówki bankowej w pobliżu.
Pracownicy infolinii dyżurują w systemie całodobowym, przez 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku. Dzięki temu otrzymamy niezbędną pomoc zarówno w poniedziałek o godzinie 10:30, jak i w piątkowy wieczór sylwestrowy w okolicy północy. Nie należy jednak nadużywać uprzejmości infolinii – korzystajmy z niej tylko w pilnych sytuacjach. Pamiętajmy, że nie jesteśmy sami, a konsultanci muszą odpowiadać na każdy telefon, nawet jeżeli kolejnych 10 osób oczekuje w kolejce. Nie blokujmy więc infolinii i dzwońmy z uprzednio przygotowanym pytaniem lub prośbą o pilną pomoc.
Numer na infolinię w PKO
Aby zapewnić maksymalny komfort użytkownikom banku PKO BP, klienci mogą kontaktować się z bezpłatną infolinią. Dzwoniąc z Polski, z polskiego numeru operatora nie poniesiemy opłat za wykonane połączenie. Jeśli jednak dzwonimy zza granicy lub korzystamy z operatora zagranicznego (innego niż +48), wówczas obowiązują standardowe opłaty za połączenie. Poniżej podajemy numer na infolinię w PKO Banku Polskim, która dostępna jest przez 24 godziny na dobę.
Co warto wiedzieć o infolinii PKO Bank Polski?
PKO Bank Polski prowadzi swoją infolinię zarówno dla klientów banku, jak i osób rozważających skorzystanie z jej usług. Dzwoniąc pod powyższy numer, nie tylko uzyskamy doraźną pomoc w krytycznych i stresujących sytuacjach. Dowiemy się także więcej na temat propozycji kredytowych oraz warunków prowadzenia rachunku osobistego lub firmowego. Konsultanci odpowiedzą na wszelkie pytania, które pojawią się jeszcze przed podpisaniem umowy z PKO BP. Zachęcamy jednak, aby ofertę kredytową i rachunkową śledzić na bieżąco na naszej stronie internetowej oraz na stronie właściwego banku. Infolinię pozostawmy tym osobom, które znajdują się akurat w kropce i potrzebują pilnej pomocy kompetentnych osób. Dzięki naszemu rankingowi kredytów gotówkowych dowiecie się, jak prezentuje się aktualna oferta PKO Bank Polski na tle konkurencji. Natomiast zakładce „Banki – opinie i recenzje” dowiecie się, czy PKO BP jest instytucją wartą zainteresowania.
Proszę o kontakt w sprawie kredytu gotówkowego
doładowałam telefon pieniądze z konta pobrano a telefon nie doładowany
Nie można się do was dodzwonić. Proszę o pilny kontakt. tel. 605-995-045 Alina Nielepkowicz
Nie odbieram od was e-maili w związku z informacją o fałszerzach.
Przecież to jest parodia.