Negatywna historia kredytowa znacząco wpływa na możliwość korzystania z kredytów i pożyczek, blokując zainteresowanym dostęp do szeregu produktów finansowych. Znaczną przeszkodą jest także brak historii kredytowej, który dotyczy szczególnie osób bez stałego dochodu. Scorector jest usługą, która powstała jako odpowiedź na potrzeby każdej z tych grup. Serwis ten znajduje pożyczkę dopasowaną do możliwości danej osoby, a także zapewnia dostęp do specjalnego kursu zwiększającego świadomość finansową. Sprawdźmy, jak działa to rozwiązanie i ile kosztuje.
Jak działa Scorector i ile kosztuje?
W celu skorzystania z usług serwisu, konieczne jest założenie konta na stronie internetowej Scorector. Czy za skorzystanie z tego rozwiązania ponosi się koszty? Okazuje się że tak, ponieważ prowizja wynosi 249 złotych. Po rejestracji i uiszczeniu opłaty profil klienta zostaje dokładnie przeanalizowany, w tym informacje o jego historii kredytowej, jeśli takowa istnieje.
Po rejestracji i uiszczeniu opłaty użytkownik ma dostęp do dwóch głównych korzyści:
- dostęp do kursu – specjalny program ma na celu podniesienie świadomości finansowej, co w dłuższej perspektywie czasowej może pozytywnie przełożyć się na zdolność kredytową.
- dobrana pożyczka – Scorector dobiera odpowiednią pożyczkę do możliwości klienta. Celem takiego działania jest naprawa historii kredytowej, a spłacona w terminie pożyczka będzie pozytywnym znakiem dla przyszłych wierzycieli.
Serwis działa całodobowo, w każdym dniu tygodnia. Obecnie strona internetowa dostępna jest w dwóch językach: polskim i ukraińskim. Firma jest polską spółką z siedzibą w Warszawie.
Na czym polega kurs w Scorector?
Po rejestracji i opłaceniu prowizji, klient otrzymuje dostęp do kursu w postaci wiadomości mailowej. Sam kurs obejmuje podstawowe zasady zarządzania finansami osobistymi, co część osób będzie traktować jako inwestycję w swoją przyszłość. Wyrobienie sobie pozytywnych nawyków finansowych i poznanie zależności działających w świecie pożyczek i kredytów gotówkowych może okazać się niezwykle przydatne.
Sam kurs podzielony jest na 5 bloków, które zawierają elementy takie jak porady ekspertów, testy, a nawet funkcje interaktywne. Co więcej, pożyczka dobrana do możliwości klienta również jest elementem kursu, a mianowicie jego częścią praktyczną. Działając zgodnie z kursem i spłacając pożyczkę w terminie, użytkownik może mieć pewność, że pozytywne informacje zostaną przekazane do poszczególnych baz i rejestrów.
Jak działa pożyczka w Scorector?
Pożyczka nie jest oferowana bezpośrednio przez Scorector. Serwis ten jest jedynie pośrednikiem, który za pomocą dostępnych informacji dobiera klientowi odpowiednią usługę. Z tego względu kwota pożyczki, czas na jej spłatę, obowiązujące koszty i inne szczegóły mogą różnić się w zależności od użytkownika. Mimo tego firma zapewnia, że dobrana usługa pomoże zbudować pozytywną historię kredytową. Wszelkie informacje o terminowej spłacie oferowanej pożyczki przekazywane są do baz BIK w postaci pozytywnych wpisów.
Warto w tym miejscu wspomnieć o tym, że wypłata pożyczki nie odbywa się na standardowych zasadach. Zaciągnięta przez klienta pożyczka trafia najpierw na specjalne konto oszczędnościowe. Klient będzie otrzymywał środki z kredytu w ratach, zgodnie z ustalonym uprzednio harmonogramem. Całość odbywa się w taki sposób, aby klient mógł terminowo spłacić swoje zobowiązanie przy użyciu otrzymanych rat, a tym samym zbudować swoją historię kredytową na podstawie pozytywnych wpisów przekazywanych do baz.
Jak utworzyć konto w Scorector?
Rejestracja w Scorector jest niezwykle prosta, i nie wymaga podawania przesadnie dużej ilości informacji. Do pomyślnego utworzenia konta wystarczy jedynie aktywny numer telefonu komórkowego i adres poczty elektronicznej. Niezbędna będzie akceptacja obowiązującej polityki prywatności. W celu sfinalizowania procesu zakładania profilu należy potwierdzić całość otrzymanym kodem SMS.
Dostęp do serwisu możliwy jest jedynie poprzez przeglądarkę, i na chwilę obecną portal nie posiada dedykowanej aplikacji mobilnej. Nie jest to jednak dużą przeszkodą, ponieważ strona internetowa bez problemu wczytuje się na urządzeniach takich jak komputery osobiste, tablety i zwykłe smartfony.
Scorector – jak skontaktować się z firmą?
Podstawową metodą kontaktu z obsługą klienta Scorector jest korespondencja mailowa. Serwis umożliwia zainteresowanym kontakt pod adresem info@scorector.com, w dni robocze w godzinach 09:00-19:00.
Podmioty zainteresowane kwestiami marketingowymi lub współpracą mogą napisać wiadomość do firmy korzystając z adresu marketing@scorector.com. W przypadku pytań dotyczących przetwarzania danych osobowych, należy skierować wiadomość na adres iod@scorector.com.
Czy można skontaktować się przez infolinię?
Niestety, na obecną chwilę nie jest możliwe skorzystanie z infolinii, bowiem takowa nie funkcjonuje. Niewykluczone, że w przyszłości może to się jednak zmienić. Zamiast rozmowy telefonicznej, Scorector proponuje użytkownikom inną metodę kontaktu, a mianowicie wideorozmowy na Skype.
Scorector – nasza opinia o serwisie
Scorector bez wątpienia może być dobrym sposobem na to, aby wyrobić sobie pozytywne nawyki finansowe. Jest to rozwiązanie, którego skutki widać głównie w dłuższej perspektywie czasu. Taka opcja może jednak nie przydać się osobom, które znajdują się w trudnej sytuacji finansowej, ze względu na swoją cenę.
Jednorazowa prowizja za korzystanie z serwisu wynosi 249 złotych, a sam kurs jest darmowy jedynie pod warunkiem, że dobrana przez firmę pożyczka zostanie spłacona w terminie. Relatywnie wysoki próg wejścia sprawia, że Scorector można polecić jedynie tym, którzy mogą pozwolić sobie na uiszczenie takiej opłaty. Wówczas będzie to godna rozważenia opcja, pozwalająca uniknąć odmowy kredytów i pożyczek.
Interesują was inne sposoby na to, aby poprawić swoją zdolność kredytową? Sprawdźcie nasz wpis na ten temat: Jak zwiększyć zdolność kredytową?
Co klienci sądzą o Scorector?
Przeglądając oceny internautów dotyczące usług serwisu Scorector, można dojść do wniosku że rozwiązanie to jest cenione przez użytkowników. Średnie ocen wystawiane na portalach branżowych w większości przypadków przekraczają 4 na 5 gwiazdek. Niestety, obecnie jest to jedyna forma odzewu klientów, jaką można znaleźć. Z tego powodu trudno jednoznacznie wskazać, jakie cechy serwisu najbardziej przypadły klientom do gustu.