Liczne podmioty działają w wielu branżach jednocześnie, aby dotrzeć do jak największej grupy odbiorców. Przykładem takiej strategii biznesowej jest grupa firm Toyota, która poza masową produkcją aut oferuje także usługi bankowe. W dzisiejszym artykule przyjrzymy się Toyota Bank, czyli instytucji finansowej spod szyldu znanej marki pojazdów. Zobaczymy, co znajduje się w ofercie firmy i co sądzą o niej klienci. Jeżeli więc ciekawi was jak prezentuje się Toyota Bank na tle konkurencji, to zapraszamy do lektury.
O firmie
Toyota Bank działa w Polsce od 2000 roku, a od 2007 roku bank ten obsługuje płatności elektroniczne. Siedziba firmy znajduje się w Warszawie, a sam bank jest członkiem Związku Banków Polskich, do którego należy 106 podmiotów posiadających łącznie około 95% aktywów sektora bankowego. Na przestrzeni lat bankowi udało się zbudować sporą bazę klientów i wyrobić sobie renomę. Oferta Toyota Bank przez lata poszerzała się, i obecnie możemy znaleźć w niej takie produkty finansowe jak kredyty gotówkowe, konta osobiste i oszczędnościowe, lokaty, pożyczki, a także karty płatnicze.
Oferta Toyota Bank dla klientów indywidualnych
Omawiany w dzisiejszej recenzji bank posiada szeroką gamę usług zarówno dla klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorców. Najpierw dokładniej przyjrzymy się ofercie dla konsumentów z pierwszej grupy, ponieważ jest ona dość rozbudowana jak na standardy polskich banków.
W skład oferty Toyota Bank dla klientów indywidualnych wchodzą:
- Konta bankowe
- Konto Wspólne
- Konto Oszczędnościowe
- Konto Click
- Indeksowane Konto Oszczędnościowe
- Moto Konto
- Konto Super Click
- Konto Osobiste
- Produkty oszczędnościowe
- Lokata Plus
- Lokata Sprint
- Lokata Mix
- Lokata Standard
- Moto Lokata
- Indywidualny Plan Oszczędzania 2.0
- Moto Lokata z premią
- Kredyty i pożyczki
- Linia Kredytowa
- Pożyczka
- Karta Kredytowa Classic
- Karta Kredytowa Gold
- Comfort Pay
- Serwisy Assistance
- Serwis Medyczny
- Serwis Domowy
- Serwis Concierge
- Serwis Moto
- Ubezpieczenia
- Ubezpieczenie spłaty kredytu
- Pozostałe usługi
- Finansowania
- Leasing
- Programy lojalnościowe
- Usługi Dilera
Oferta banku jest naprawdę szeroka, dlatego prawdopodobne jest, że część naszych czytelników znajdzie usługę dopasowaną do ich potrzeb. W celu poznania szczegółów na temat każdej z wyżej wymienionych ofert należy odwiedzić stronę Toyota Bank, a następnie przejść do zakładki “Dla Ciebie”.
Oferta Toyota Bank dla firm i instytucji
Toyota Bank nie zapomina o przedsiębiorcach, i oferuje im specjalną, dopasowaną do ich potrzeb ofertę. Różni się ona znacznie od oferty dla klientów indywidualnych ze względu na fakt, iż firmy i instytucje mają inne wymagania i potrzeby. Przyjrzyjmy się więc, co Toyota Bank proponuje przedsiębiorcom.
W skład oferty Toyota Bank dla firm wchodzą:
- Finansowania
- Finansowanie Toyoty
- Finansowanie dla Floty (wynajem długoterminowy)
- Kredyty dla Firm
- Karta Charge
- Linia Kredytowa dla firm
- Konta firmowe
- Konto Firmowe dla przedsiębiorcy
- Konto Firmowe dla korporacji
- Produkty oszczędnościowe
- Lokaty długoterminowe
- Lokaty krótkoterminowe
- Ubezpieczenia
- Ubezpieczenie CPI
- Ubezpieczenie GAP
- Ubezpieczenie GAP Bezpieczny Leasing
Oferta dla firm i pojedynczych przedsiębiorców także ma szansę zainteresować sporą grupę osób. Aby poznać więcej szczegółów na temat usług świadczonych przedsiębiorcom należy rozwinąć zakładkę “Dla Firmy” na stronie główn
Toyota Bank – jak skontaktować się z firmą?
Kontakt z Toyota Bank jest niezwykle prosty i możliwy na wiele sposobów. Pozytywnym zaskoczeniem jest fakt, iż bank ten posiada wirtualnego doradcę, który stara się pomóc klientowi a także może przekierować go do formularza kontaktowego. Wzory formularzy różnią się w zależności od tego, czy dana osoba jest klientem banku.
Jak na standardy banków przystało, Toyota Bank posiada własną infolinię. Klienci mogą skontaktować się telefonicznie dzwoniąc pod numer 801 900 700 lub +48 22 488 55 50. Jest to opcja dostępna całodobowo, jednak doradcy Toyota Bank dostępni są jedynie w godzinach 8:00 – 20:00 w dni robocze i 8:00 – 14:00 w soboty. Poza godzinami pracy doradców kontakt z infolinią poskutkuje połączeniem z automatycznym systemem telefonicznym, co także może pomóc uzyskać niezbędne informacje.
Klienci, którzy preferują tradycyjne rozwiązania, mogą odwiedzić stacjonarną placówkę banku w celach kontaktowych. Firma informuje, że stacjonarna obsługa klienta dostępna jest w godzinach 10:00 – 15:00, dlatego lepiej uprzednio zaplanować wizytę. Aby to zrobić, należy skorzystać z wniosku umawiania wizyty dostępnego na stronie banku
Adres Banku
Toyota Bank
ul. Postępu 18B
02-676
Warszawa
Czym wyróżnia się Toyota Bank na tle konkurencji?
Obecnie banki walczą o klientów proponując im liczne korzystne oferty. Trudno się temu dziwić, patrząc na to jak wiele podmiotów bankowych działa obecnie w tym sektorze. Zobaczmy więc, co wyróżnia Toyota Bank na tle konkurencyjnych banków, i co czyni tą instytucję wyjątkową.
Przede wszystkim Toyota Bank posiada ogromne zaplecze wizerunkowe jakim jest bycie częścią koncernu Toyota Motor Corporation i Toyota Financial Services Corporation. To sprawia, że potencjalni klienci podchodzą do tego banku z o wiele większą dozą ufności niż w przypadku nowo powstałych firm, które nie zdążyły wyrobić sobie renomy.
Wśród obecnie dostępnych banków próżno jest szukać drugiego podmiotu, który świadczyłby tak szeroką skalę usług. Poza standardowymi kontami, lokatami i instrumentami płatniczymi, Toyota Bank oferuje swoim klientom leasing pojazdów, serwisy medyczne, a nawet OC i AC dla auta.
Toyota Bank – opinie klientów
Poza recenzjami portali branżowych, warto także zwracać uwagę na opinie zwykłych użytkowników, ponieważ można znaleźć w nich ciekawe spostrzeżenia. Należy jednak podchodzić do nich z dużym dystansem, ponieważ duża ich część pisana jest pod wpływem emocji i nie posiada wartości merytorycznej. Aby oszczędzić naszym czytelnikom nieco czasu, postanowiliśmy zestawić ze sobą opinie klientów i zobaczyć, za co firma Toyota Bank jest krytykowana, a za co jest chwalona.
Za co klienci chwalą Toyota Bank?
- szeroka oferta usług
- łatwy kontakt na wiele sposobów
- wygodna i intuicyjna strona banku
Za co klienci krytykują Toyota Bank?
- sporadyczne problemy z uzyskaniem informacji od konsultantów
- zdarzające się awarie usług
- aplikacja mobilna służy jedynie do autoryzacji transakcji
- problemy z logowaniem
Biorąc pod uwagę to, jak wielkim podmiotem jest Toyota Bank, zaskakujące są negatywne oceny, które pojawiają się wyjątkowo często. Najczęściej źródłem krytyki jest frustracja spowodowana problemami technicznymi. Trudno jest dziwić się negatywnym opiniom na temat aplikacji mobilnej – jest ona dość ograniczona i odstaje w swojej funkcjonalności względem aplikacji konkurencyjnych banków.
Toyota Bank – nasza opinia i werdykt
Patrząc całościowo na usługi świadczone przez Toyota Bank można dojść do wniosku, że jest to ciekawa opcja dla wymagających konsumentów. Oferta banku już teraz jest naprawdę szeroka, a można spodziewać się, że będzie tylko rosła i obfitowała w nowe usługi i produkty finansowe.
Jedynym zastrzeżeniem jest funkcjonalność aplikacji mobilnej, która jest zdecydowanie zbyt ograniczona, a przez to niepraktyczna. Jeżeli w przyszłości aplikacja mobilna będzie czymś więcej, niż tylko tokenem uwierzytelniającym, to Toyota Bank będzie godną polecenia alternatywą dla innych banków. Zastrzeżenia użytkowników dotyczące stanu technicznego serwisu i usług również należy wziąć pod uwagę. Na chwilę obecną, bank ten nieco odstaje w tych kwestiach, przez co lepiej jest poczekać i zobaczyć jak sytuacja ta będzie wyglądała w przyszłości.
Weryfikacja w bazach dłużników







Zawiodłem się!!!!
Spłacam kredyt na samochód ponad 3lata nigdy nie miałem zaległości, a tu ostatnio dostaje informacje ze wiszę 50zł i jak nie ureguleje tego to zaczynają się groźby typu windykacji za 50zł komedia
Ja rozumiem że może byłem dłużny te 50zł ale pierwsza wiadomość o tym i już z grubej rury WSTYD TAKA POWARZNA FIRMA A TAKI BABOL
Nikt mnie nie raczył wcześniej powiadomić ze mam taką zaległość i za co tylko od razu GROŹBY
NIE POLECAM AMATORKA
Poważna – powaga.