Bank Pocztowy

Nasza ocena: 3.6
bank pocztowy logo
Kwota pożyczki: 1000 - 4200zł
Wymagania
Konto w banku
Status osoby fizycznej
Telefon komórkowy
Zaświadczenie o zarobkach
Adres e-mail
Zameldowanie

Zalety i wady firmy Bank Pocztowy

Dane firmy

Nazwa firmy:
Bank Pocztowy S.A.

Adres:
ul. Jagiellońska 17
85-959 Bydgoszcz

KRS: 0000010821
NIP: 5540314271
REGON: 002482470
Kapitał zakładowy: 128 278 080,00 zł opłacony w całości

Dane kontaktowe

Godziny pracy:
dni robocze: godz. 7.30 – 22.00,
soboty: godz. 8.00 – 18.00

Infolinia banku: tel. 52 3499 499

Infolinia banku w języku ukraińskim: 52 3280 797

Strona: www.pocztowy.pl

kody SWIFT/BIC, IBAN

Kod SWIFT/BIC – Bank Pocztowy S.A.: POCZPLP4

Kod IBAN – Bank Pocztowy S.A.: PL + pełny numer rachunku

Omawiany bank detaliczny różni się znacznie od innych propozycji z tego sektora. Jako iż jest to podmiot posiadający partnerstwo z Pocztą Polską, oferowane usługi sięgają o wiele dalej niż standardowe konta osobiste i karty płatnicze. W dzisiejszej recenzji przyjrzymy się usługom oferowanym przez bank, a także zobaczymy co na ich temat sądzą klienci.

Bank Pocztowy – o firmie

Początki Banku Pocztowego sięgają roku 1990, kiedy to w Bydgoszczy powstała jedna z pierwszych placówek. Strategia firmy polega na współpracy z Pocztą Polską, co pozwala na oferowanie swoich usług w placówkach pocztowych tego podmiotu. Znacznie później, w 2003 roku, Bank Pocztowy otworzył swój pierwszy serwis internetowy. Wszystkie zmiany dokonane na przestrzeni lat sprawiły że już w 2011 roku bank mógł poszczycić się przekroczeniem jednego miliona klientów.

Oferta Banku Pocztowego

Zakres usług, jakie świadczy Bank Pocztowy jest dość szeroki i ciężko jest znaleźć równie rozbudowaną ofertę w konkurencyjnych bankach. Produkty finansowe w Banku Pocztowym dostępne są zarówno dla klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorców. Zobaczmy więc, co wchodzi w skład oferty tej spółki.

  • konta osobiste
  • karty kredytowe i płatnicze
  • pożyczki i kredyty
  • lokaty
  • fundusze inwestycyjne
  • ubezpieczenia
  • płatności internetowe i mobilne

Jak widać, oferta usług Banku Pocztowego jest szeroka i na pewno trafi do sporego grona klientów. Na stronie banku wszystkie usługi znajdziemy w zakładce oferta, i są one pogrupowane w następujący sposób:

  • bankowość codzienna:
    • konta osobiste
    • karty płatnicze
    • płatności tradycyjne, mobilne i internetowe
    • ubezpieczenia
    • usługi pocztowe i e-Urząd
    • bankowość elektroniczna
    • MoneyGram
    • mikrorachunek podatkowy
  • kredyty i pożyczki
    • kredyty gotówkowe
    • kredyt na raz szybko wzięty
    • lekki kredyt konsolidacyjny
    • kredyt bez wychodzenia z domu
    • kredyt w koncie
    • kredyt mieszkaniowy
    • pożyczka hipoteczna
    • kredyt hipoteczny konsolidacyjny
  • oszczędności i inwestycje
    • konta oszczędnościowe
    • lokaty terminowe
    • fundusze inwestycyjne

Dokładne informacje na temat każdej z wyżej wymienionych ofert znajdziecie na stronie banku pocztowego.

Bank Pocztowy – aplikacja mobilna

Posiadacze smartfonów z systemem Android i iOS mogą pobrać aplikację mobilną Banku Pocztowego. Pozwala ona na szybki, wygodny a przede wszystkim bezpieczny dostęp do swoich finansów.

Z pomocą aplikacji klient może:

  • korzystać z płatności internetowej BLIK
  • dokonać automatycznej opłaty za autostradę
  • wykonać przelew natychmiastowy
  • dodać i opłacić fakturę z dowolnego źródła
  • znaleźć najbliższy bankomat bądź stacjonarną placówkę
  • skonfigurować powiadomienia push, e-mail i SMS
  • sprawdzenie salda i historii transakcji
  • uporządkowanie finansów z pomocą specjalnego kalendarza
  • zapewnić ochronę kart płatniczych za pomocą 3D-Secure

Płatności mobilne obsługują rozwiązania takie jak BLIK, Xiaomi Pay, Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay oraz Pay-By-Link. Dodatkowo, klienci Banku Pocztowego mogą doładować telefon kartą płatniczą w wybranych sieciach komórkowych.

Czym wyróżnia się Bank Pocztowy?

Bank Pocztowy wyróżnia się na tle konkurencji dostępnością swoich stacjonarnych placówek. Istnieje ich ponad osiem tysięcy, i są rozmieszczone na terenie całej Polski. Dzięki temu klienci preferujący tradycyjne rozwiązania mogą znaleźć placówkę Banku Pocztowego blisko siebie, i załatwić każdą sprawę w najbardziej dogodny dla siebie sposób.

Kolejnym czynnikiem, który sprawia że Bank Pocztowy wyróżnia się, jest szeroka gama oferowanych usług. W dzisiejszych czasach wiele jest instytucji, które specjalizują się tylko w jednym typie usług. Liczne firmy pożyczkowe skupiają się jedynie na internetowych chwilówkach, przez co klient chcący założyć lokatę musi zrobić to u innego podmiotu. W Banku Pocztowym nie ma takiego problemu, ponieważ wszystko znajduje się w jednym miejscu.

Bank Pocztowy – jak skontaktować się ze spółką?

W razie problemów lub wątpliwości klienci mogą skontaktować się z Bankiem Pocztowym na wiele sposobów. Głównym z nich jest odwiedzenie stacjonarnej placówki Banku Pocztowego bądź kontakt poprzez infolinię, dostępną pod numerem 52 3499 499. Dla osób porozumiewających się w języku ukraińskim powstała specjalna infolinia, dostępna pod numerem 52 3280 797. Obie infolinie dostępne są w godzinach 7:30 – 22:00 w dni robocze i w godzinach 8:00 – 18:00 w soboty.

Z Bankiem Pocztowym da się skontaktować także poprzez przeglądarkę i aplikację mobilną. Klienci mają do wyboru czat na żywo z konsultantem, bądź wysłanie formularza kontaktowego. Pierwsza z wymienionych opcji dostępna jest w godzinach 7:30 – 22:00 w dni robocze i w godzinach 8:00 – 18:00 w soboty, z kolei formularze można wysyłać całodobowo, w każdym dniu tygodnia. Istnieje również opcja wysyłania e-maili na adres informacja@pocztowy.pl.

Bank Pocztowy – co sądzą o nim klienci?

Opinie na temat Banku Pocztowego są mieszane. Na większości dostępnych portali z ocenami średnia dla Banku Pocztowego najczęściej wynosi około 3 na 5 gwiazdek. Z jednej strony jest to zrozumiałe, w końcu przy tak sporej ofercie ciężko jest trafić w gusta każdego. Z drugiej strony opinie klientów mogą być cennym źródłem informacji o usługach, dlatego zobaczmy, za co klienci chwalą Bank Pocztowy, a za co go krytykują.

Klienci chwalą Bank Pocztowy za:

  • szeroki wybór usług
  • dostępność placówek
  • liczne metody płatności mobilnych i internetowych
  • łatwy i bezproblemowy kontakt z obsługą klienta

Klienci krytykują Bank Pocztowy za:

  • niskie oprocentowanie lokat i kont oszczędnościowych
  • stosunkowo wysokie kosztu kredytów i pożyczek

Bank Pocztowy – opinia redakcji

Nie sposób nie docenić Banku Pocztowego za szeroką gamę usług finansowych. Wielkim plusem jest dostępność banku – można się z nim skontaktować na wiele sposobów, a samych placówek stacjonarnych jest naprawdę sporo. Jeżeli dodamy do tego wygodną i wielofunkcyjną aplikację mobilną, to otrzymamy bank, którym warto się zainteresować szukając miejsca na założenie konta osobistego. Nie wszystkim będą odpowiadać poszczególne koszty konkretnych usług, ale warto zaznaczyć że wszystkie opłaty są przedstawiane klientowi i nie jest on wprowadzany w błąd. W celu poszukiwania alternatyw dla bankowych rozwiązań polecamy nasz ranking pożyczek online.

Weryfikacja w bazach dłużników

bik
big
erif
krd
kbig
kaczmarski
crif

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie bedzie opublikowany. *wymagane pola są zaznaczone

Te opinie również powinny Cię zainteresować...

Serwis super-pozyczka.pl należący do MalitaTM Tomasz Marczewski z siedzibą na ul. Jerzego Iwanowa-Szajnowicza 1/132 02-796 w Warszawie, NIP 9512386562, REGON 360394081 oświadcza, że nie udziela pożyczek oraz nie świadczy innych usług finansowych. Serwis super-pozyczka.pl pośredniczy w wyborze oferty firm udzielających pożyczek przez Internet, a przedstawione dane mają wyłącznie charakter informacyjny i w nieznaczny sposób mogą różnić się od warunków prezentowanych w serwisach pozabankowych firm pożyczkowych. superpozyczka.pl współpracuje z sieciami afiliacyjnymi w celu promocji ofert takich jak pozabankowe pożyczki ratalne oraz krótkoterminowe pożyczki chwilówki.

Twoja lista ofert

Porównaj
WYCZYŚĆ
PORÓWNAJ
0