Skontaktowanie się z Biurem Informacji Kredytowej może okazać się niezbędne w wielu sytuacjach, na przykład wtedy, gdy chcemy zgłosić nieprawidłowe dane lub uzyskać pomoc przy logowaniu do konta. Zainteresowani mogą porozmawiać z pracownikiem biura na wiele sposobów, co pomoże w rozwiązaniu sporej części problemów. Sprawdź, jak wygląda kontakt z konsultantem BIK i jakie metody są do wyboru!
Kiedy warto kontaktować się z BIK?
Kontakt z Biurem Informacji Kredytowej to dobry pomysł w sytuacjach, gdy potrzebujesz pomocy przy obsłudze swojego konta, chcesz wyjaśnić nieprawidłowości w danych kredytowych lub masz pytania dotyczące raportu. Warto również skontaktować się z konsultantem, jeśli napotkasz problem techniczny podczas korzystania z usług BIK lub masz wątpliwości i pytania dotyczące bezpieczeństwa.
Nie ma natomiast potrzeby kontaktowania się z BIK wyłącznie po to, by sprawdzić czy widniejemy w bazie. Aby pobrać swój raport kredytowy, wystarczy zalogować się na konto użytkownika poprzez internetowy portal BIK i skorzystać z opcji pobrania raportu online. W ten sposób możemy szybko zobaczyć informacje o naszych kredytach i pożyczkach bez pomocy konsultanta. Procedurę tą dokładniej opisaliśmy w osobnym artykule.
Jak pobrać raport BIK za darmo?
Kontakt z konsultantem BIK – dostępne opcje
Biuro Informacji Kredytowej udostępnia kilka sposobów kontaktu, dzięki czemu użytkownicy mogą porozumieć się tak, jak im wygodnie. Niezależnie od tego czy chcemy uzyskać odpowiedzi na swoje pytania, czy też potrzebujemy pomocy, możemy skorzystać z jednej z dostępnych metod. Przyjrzyjmy się im.
Z BIK można skontaktować się poprzez:
- formularz kontaktowy dostępny na stronie internetowej
- wysłanie wiadomości e-mail
- wysyłanie papierowego pisma
- zadzwonienie na infolinię
Infolinia BIK – kontakt telefoniczny
Infolinia Biura Informacji Kredytowej działa w dni robocze w godzinach od 8 do 20. Na infolinię można dodzwonić się zarówno z telefonu stacjonarnego jak i komórkowego. Co ważne, infolinia jest uniwersalna – na ten sam numer dzwonią klienci indywidualni, klienci korporacyjni, banki, spółki typu SKOK, a także organy administracji publicznej.
Infolinia dostępna jest pod numerem telefonu: 22 348 44 44
Całość działa w sposób typowy dla tego rodzaju rozwiązań, toteż każdy kto połączy się z infolinią będzie poproszony o wybranie numeru na klawiaturze telefonu, który determinował będzie tematykę rozmowy. Połączenie z infolinią rozpoczyna się od pouczenia dotyczącego przetwarzania danych osobowych oraz nagrywania rozmowy.
Kontakt e-mail i formularz
Jeżeli zamiast rozmowy telefonicznej preferujemy kontakt pisemny, to możemy wysłać wiadomość e-mail do Biura Informacji Kredytowej. Adres e-mail, na który należy kierować wiadomość, różni się w zależności od rodzaju klientów:
- dla klientów indywidualnych oraz firm – kontakt@bik.pl
- dla banków, SKOK-ów i klientów korporacyjnych – pomoc@bik.pl
- dla administracji publicznej – jst@big.pl
Alternatywną opcją jest skorzystanie z formularza dostępnego na stronie https://www.bik.pl/kontakt. Opcja kontaktu przez formularz jest jednak dostępna wyłącznie dla osób, które posiadają konto na stronie internetowej BIK. Samo założenie konta w portalu BIK jest bezpłatne i nie zajmuje dużo czasu.
Kontakt listowny – gdzie wysyłać pisma do BIK?
Korespondencję papierową do BIK (Biura Informacji Kredytowej) możemy wysłać na adres:
Biuro Informacji Kredytowej S.A.
ul. Zygmunta Modzelewskiego 77a
02-679 Warszawa
Gdzie jest stacjonarny punkt obsługi klienta?
W sieci można czasem natknąć się na informację, jakoby Biuro Informacji Kredytowej nadal ma stacjonarną placówkę, dostępną dla klientów. Tak jednak nie jest, a obecnie BIK nie prowadzi żadnego punktu obsługi klientów.
Powinno Cię zainteresować
Jakie są bazy dłużników w Polsce?
W Polsce funkcjonuje kilka baz dłużników, które gromadzą informacje o osobach i firmach zalegających ze spłatą zobowiązań finansowych. Mają one...
BIK – czym jest Biuro Informacji Kredytowej?
Jak wcześniejsza spłata kredytu wpływa na BIK?
Czy wiele zapytań do BIK wpływa na zdolność kredytową?
Brak historii kredytowej. Czy stanowi problem przy braniu pożyczki?

Za taką kasę które pobieracie, to ja mam waszą usługę gdzieś. Będę chciał wziąć kredyt to kredytodawca sam mi powie czy mogę wziąć kredyt, czy nie, bez waszych usług. Nie powiem że powinno to być za darmo, a wy żeście pojechali po bokach całkowicie. Za taką cenę tylko sprawdzenie, bujajcie się.
Podejrzewam że nie robicie tego dla klientów, tylko dla samych siebie, aby zarobić jak najwięcej kasy.
Nie pozdrawiam Stanisław
Nie można połączyć się i porozmawiać z konsultantem, tylko są ciągłe komunikaty wybierz 1 itd.
Moja rejestracja 23.04.22 zakończyła się na weryfikacji danych po wpłaceniu 1 zł. Weryfikację przerwało po 10 min z komunikatem że może potrwać do dwóch dni roboczych.Czy otrzymam informacje o dalszym postępowaniu .W tej chwili nie mam jeszcze dostępu do konta a zależy mi na wykupieniu pakietu ochronnego .
Polecamy skontaktować się z infolinią BIK: 22 310 44 44 lub mailowo: kontakt@bik.pl w celu wyjaśnienia Pani sprawy
Proszę o kontakt z doradztwem w sprawie spłaconego kredytu a dalej widnieje w biku proszę o kontakt
polecamy kontakt z infolinia BIK: 22 310 44 44 lub bezpośrednio z Pani bankiem
Wszystkie dane podalam prawidlowo a mimo to wielokrotnie informowano i nieprawidlowosciach. Dlaczego?
[Kontakt przez infolinię jest skandaliczny !!! ] Po przerwie chcę kontynuować moją ochronę przez BIK.Wypełniłem wszystkie niezbędne moje dane,dochodząc do przekazania mi przez BIK „link do resetu” w poczcie internetowej.Tu zaczęły się problemy.Proszę najlepiej o kontakt z konsultantem,który wyrażnie poprowadzi mnie do zawarcia nowej umowy.M.in brak info jak dokonać wpłaty 1 zł oraz 24 zł w końcowej fazie.
Wypełnienie wszystkich danych osobistych nie sprawiało mi ŻADNYCH utrudnień,lecz tylko dopiero te od wprowadzenia 'linku do resetu.Bardzo proszę o możliwe szybkie info.Dzięki.