Pekao – numery na infolinię

PEKAO - dane kontaktowe

Dla klientów indywidualnych i firm

godziny pracy:
24/7

Zastrzeżenie karty

godziny pracy:
24/7

Popularny „bank z żubrem” będący drugim co do wielkości bankiem w Polsce obsługuje ponad 5,5 miliona klientów detalicznych. Pekao S.A. – bo o nim mowa – oferuje wszystko to, czego każdy z nas potrzebuje w codziennych rozrachunkach. Czasami jednak okaże się, że będziemy potrzebować pomocy pracownika Pekao. Jeżeli nie możemy udać się do najbliższej placówki tegoż banku, warto rozważyć telefon na infolinię Pekao S.A.

Infolinia Pekao – kiedy okaże się pomocna?

Infolinia Pekao S.A. co do zasady pełni funkcję informacyjną – przedstawia wszystkim interesantom odpowiedzi na zadawane pytania. Te mogą dotyczyć rozmaitych kwestii, począwszy od aktualnej oferty promocyjnej przez koszty związane z rachunkiem aż po pomoc w nagłych sytuacjach. To właśnie trzecia, najbardziej stresująca kategoria jest powodem, dla którego większość z nas decyduje się wybrać numer na infolinię. Nie mamy wówczas głowy, by samodzielnie szukać odpowiedzi na stronie FAQ banku.

Mając ten fakt na uwadze, bank Pekao oferuje klientom w Polsce i zza granicy pomoc konsultantów poprzez infolinię. Najczęściej obsługiwane zapytania dotyczą sytuacji kryzysowych, takich jak kradzieże, zagubienia czy zapomnienie istotnych elementów. Najczęściej dzwonimy, by odblokować dostęp do serwisu transakcyjnego, zastrzec kartę debetową czy poinformować o zagubieniu dowodu osobistego. My zapewne będziemy w stresie i emocjach, ale pracownik banku ze spokojem udzieli nam niezbędnej pomocy.

Numer na infolinię w Pekao S.A.

Zapewne większość z nas dzwoni w nadziei, że pracownik banku Pekao S.A. pomoże nam w kłopocie i odpowie na nasze pytania. Warto jednak pamiętać, że infolinia ta obsługuje dziesiątki, a nawet setki połączeń jednocześnie. Czekając cierpliwie, przygotujmy schemat rozmowy z konsultantem. Krótko, zwięźle i treściwie opiszmy sytuację, w której się znajdujemy i kulturalnie przedstawmy nasze oczekiwania. Dzięki temu pracownik infolinii będzie wiedział, w jaki sposób może nam pomóc.

Co warto wiedzieć o infolinii Pekao?

Osoby pracujące na infolinii przygotowane są na zdecydowaną większość pytań. Możliwe jest to dzięki regularnym szkoleniom, kontrolom wewnętrznym oraz skryptami i bazami wiedzy dostępnymi pod ręką. Pracownikom infolinii banku Pekao zależy, by użytkowanie konta i produktów kredytowych było możliwie proste i intuicyjne. W razie potrzeby udzielą nam oni kompetentnego wsparcia – tym sposobem pracują także na swoje premie i awanse. Warto mieć to na uwadze i oczekiwać, że osoba obsługująca nasze zapytanie kompleksowo i fachowo pomoże nam rozwiązać problem.

Aby jednak było to możliwe, konieczne jest, by osoba wybierająca numer odpowiednio dopasowała swoją sprawę do dostępnych kategorii. Jeśli więc zapomnieliśmy numeru PIN do naszej karty, nie klikajmy pierwszego lepszego przycisku dialogowego, np. „aktualne promocje kredytowe”. Tym sposobem utrudnimy pracę konsultantom, skazując się na przełączanie połączeń między wydziałami. Mamy świadomość, że wybieranie kolejnych cyfr zgodnie z sugestią automatu może być nużące. Jest to jednak element konieczny do szybkiego i skutecznego udzielenia pomocy klientowi infolinii.

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie bedzie opublikowany. *wymagane pola są zaznaczone

Podobne artykuły