Millennium – numery na infolinię

infolinia millennium

Millennium - dane kontaktowe

Dla klientów indywidualnych i firm

godziny pracy:

Infolinia czynna 24/7

Zastrzeżenie karty

godziny pracy:
24/7

Od pewnego czasu Millennium Bank oferuje możliwość założenia konta przy pomocy selfie. Wystarczy zrobić sobie zdjęcie z dowodem osobistym, uzupełnić formularz i gotowe. Metoda wydaje się prosta, choć czasami mogą zdarzyć się problemy podczas rejestracji. Przy takich i wielu innych kłopotach warto zasięgnąć pomocy pracowników Millennium, a jeśli nie ma ich w pobliżu – skontaktować się z infolinią.

Infolinia Millennium – kiedy okaże się pomocna?

Millennium Bank postanowił włączyć się do czołówki banków innowacyjnych i od kilku lat sukcesywnie wdraża nowinki fintechowe. Poza standardowym pakietem bankowości mobilnej w postaci aplikacji i portalu internetowego, Millennium oferuje wiele dodatkowych opcji. Jedną z nich jest wspomniane we wstępie konto na selfie w ramach rachunku Millennium 360. Była to odpowiedź na potrzeby przestrzegania restrykcji epidemicznych w trakcie pandemii koronawirusa. Zwiększono również obłożenie pracowników pracujących zdalnie oraz rozwinięto dział obsługujący infolinię.

W tym czasie każda osoba była zobligowana do ograniczania przemieszczania się poza miejscem zamieszkania. Dotyczyło to wszelkich spraw – od wizyt urzędowych przez zakupy spożywcze aż po odwiedziny w banku. Nie można było jednak pozostawić klientów samych sobie – Ci bowiem potrzebowali odpowiedzi na pytania oraz pomocy przy stresujących sytuacjach. Na szczęście, w tym wymagającym czasie ograniczeń sanitarnych, infolinia banku Millennium spisała się doskonale. Pracownicy pomagali przy rozmaitych kwestiach zarówno osobom prywatnym jak i klientom biznesowym.

Numer na infolinię w Millennium Bank

Pandemia koronawirusa na szczęście ustała, a infolinia Millennium Banku w dalszym ciągu świadczy swoje usługi. Nic dziwnego – zdarzają się stresujące sytuacje, w których potrzebujemy doraźnej pomocy, a placówki stacjonarne są zamknięte. Aby zapobiec ewentualnym komplikacjom, warto skorzystać z wsparcia konsultantów i zadzwonić na infolinię Millennium. Podejrzewamy, że niewiele osób ma zapisanych telefon do banku, dlatego kontakt z infolinią uzyskacie pod poniżej podanym numerem.

 (+48) 22 598 40 40

Co warto wiedzieć o infolinii Millennium?

Infolinia Millennium nie połączy nas od razu z konsultantem – w pierwszej kolejności konieczne będzie określenie sprawy, w której dzwonimy. Za pomocą wybierania klawiaturowego (wciskania odpowiednich cyfr, które automat odczyta jako odpowiedź na komunikat) przedstawiamy nasz problem. Następnie połączenie przekazywane jest do kompetentnej osoby reprezentującej dział, który z dużym prawdopodobieństwem nam pomoże. Połączenia zazwyczaj są odbierane szybko, a konsultanci dobrze radzą sobie z zadawanymi im pytaniami. Niektóre osoby mogą być zirytowane, dlaczego w nagłej sytuacji muszą wybierać odpowiednie działy i określać swój problem. Wydawać by się mogło, że znacznie wygodniejsze będzie natychmiastowe połączenie z konsultantem. Okazuje się jednak, że taka selekcja znacznie lepiej się sprawdza w praktyce. Wybór sprawy zajmuje klientowi kilkadziesiąt sekund, podczas gdy połączenie z konsultantem, wyjaśnienie kwestii i przekierowanie połączenia zajęłoby co najmniej kilka minut.

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie bedzie opublikowany. *wymagane pola są zaznaczone

Podobne artykuły