mBank- numery na infolinię

infolinia mbank

mBank - dane kontaktowe

Dla klientów indywidualnych i firm

godziny pracy:
24/7

Zastrzeżenie karty

godziny pracy:
24/7

Zagubiłeś kartę do bankomatu i obawiasz się, że ktoś niepowołany jej użyje? Masz problem z zainstalowaniem lub obsługą aplikacji mobilnej? A może zapomniałeś hasła dostępu do bankowości internetowej? Na te pytania uzyskasz odpowiedź od osoby obsługującej infolinię. Warto znać numer infolinii naszego banku, by w stresującej sytuacji uzyskać precyzyjne wskazówki i kompleksową pomoc konsultanta mBanku.

Infolinia mBank – kiedy okaże się pomocna?

Stresujące sytuacje powodują, że jesteśmy w stanie zapomnieć nawet najprostszych rzeczy. Wyobraźmy sobie sytuację, w której idziemy do bankomatu, wkładamy kartę mBank i wpisujemy kod PIN. Chwila nieuwagi sprawia, że naciskamy na złą cyfrę, a maszyna odmawia wydania pieniędzy. Następna próba podsycona jest już pewnego rodzaju niepewnością, irytacją, strachem. Przy trzech złych próbach karta zostaje zatrzymana, a my jesteśmy bez środków, za to z dodatkowym zmartwieniem.

Taka sytuacja to nic nadzwyczajnego – dwa głębokie oddechy, uspokojenie myśli i telefon na infolinię zdecydowanie pomogą. Tam pracownik mBanku poinstruuje nas, co w takiej sytuacji można zrobić i jak odzyskać połkniętą kartę. Na pewno udzieli nam cennych wskazówek, w jaki sposób pozyskać gotówkę. Dowiemy się, jak wypłacić pieniądze za pomocą BLIK i jak zamówić duplikat karty. To oczywiście nie jedyna sytuacja, w której infolinia mBank pomoże klientom posiadającym konto w tym banku.

Numer na infolinię w mBank

Każdy bank – w tym także mBank – posiada dedykowany numer służący do obsługi klienta. Za pomocą tego numeru zasięgniemy nie tylko bieżących wskazówek, ale także poznamy aktualną ofertę produktową. Jeśli dodzwonimy w specyficznej sprawie, system posiadający automatyczne przydzielanie połączeń pokieruje nas do odpowiedniego specjalisty. Dzięki temu unikniemy sytuacji, w której będziemy w kółko przełączani do kolejnych konsultantów. Aktualne obowiązujący numer na infolinię w mBank to: +48 42 6 300 800 oraz 783 300 800

Co warto wiedzieć o infolinii mBank?

Infolinia mBank to „pierwsza pomoc” dla każdej osoby – niezależnie od tego, czy jest to klient indywidualny, firmowy czy inwestor. Oznacza to, że dziennie takie miejsce obsługuje dziesiątki tysięcy połączeń – także w godzinach nocnych. Zalecamy, by korzystać z infolinii z rozwagą i dzwonić tylko w sytuacjach, w których poczujemy się zestresowani lub zagubieni. Momenty kryzysowe, takie jak wcześniej wspominane połknięcie karty jak najbardziej kwalifikuje się do pomocy pracownika infolinii.

Jeśli masz ogólne pytania i możesz skorzystać z Internetu, wejdź na stronę mBank i przejrzyj zakładkę FAQ. Znajdziesz tam odpowiedzi na ogólne, najczęściej pojawiające się pytania. Być może Twoje pytanie o to, ile kosztuje wypłata z bankomatu konkurencji ma odpowiedź właśnie w FAQ. Tym sposobem znacznie szybciej uzyskasz odpowiedź i jednocześnie umożliwisz kontakt z konsultantem mBanku osobom w stresujących sytuacjach. Na połączenie możesz czekać nawet kilka minut, a znalezienie odpowiedzi na stronie mBank zajmie Ci mniej niż minutę.

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie bedzie opublikowany. *wymagane pola są zaznaczone

Podobne artykuły