GetIn Bank – numery na infolinię

infolinia Getin Bank

GetIn Bank - dane kontaktowe

Dla klientów indywidualnych i firm

Zastrzeżenie karty

Praktycznie każdy bank funkcjonujący w Polsce oferuje zróżnicowane kanały komunikacyjne. Poza klasyczną możliwością wizyty w oddziale czy wysłania listu na adres korespondencyjny, możliwe jest także skorzystanie z formularza mailowego. Jednak najpopularniejszą i najbardziej praktyczną metodą kontaktu z bankiem jest infolinia – chętnie wykorzystywany kanał podczas rozwiązywania problemów.

Infolinia GetIn Bank – kiedy okaże się pomocna?

Praktycznie każdy z nas dysponuje własnym telefonem komórkowym lub smartphone’m. Jednocześnie zdecydowana większość Polaków posiada rachunek bankowy, z którego aktywnie korzysta. Podczas użytkowania konta cieszymy się jego funkcjonalnością: przelewami błyskawicznymi, płatnościami NFC czy możliwością zaciągnięcia kredytu konsolidacyjnego online. Czasami pojawią się jednak pytania lub wątpliwości, z którymi wolimy nie pozostawać sami.

Aby uzyskać natychmiastową pomoc, nie musimy wyszukiwać najbliższej placówki Getin Banku przez Internet. Nie trzeba także otwierać skrzynki mailowej i sporządzać wiadomość, a następnie czekać na odpowiedź przynajmniej kilkadziesiąt minut. Znacznie wygodniejszym i szybszym sposobem jest telefon na infolinię Getin Bank. Pracujący tam konsultanci są przeszkoleni i posiadają odpowiednie kompetencje, aby udzielić niezbędnych informacji i rozwiązać zdecydowaną większość problemów.

Numer na infolinię w Getin Banku

Infolinia Getin Banku to miejsce, w którym klient może zasięgnąć pomocy czy uzyskać odpowiedzi na pojawiające się pytania. Obsługiwane są zarówno połączenia przychodzące (wykonywane od klienta do banku), jak i wychodzące (wykonywane od banku do klienta). Dzięki temu możliwe jest załatwienie części spraw, doraźna pomoc w kryzysowych sytuacjach oraz wyjaśnienie nurtujących kwestii. Jeżeli chcesz połączyć się z konsultantem Getin Banku, wystarczy, że zadzwonisz pod wskazany poniżej numer.

+48 664 919 797 lub +48 32 604 30 01

Co warto wiedzieć o infolinii Getin Bank?

Getin Bank oferuje całodobową pomoc dla klientów indywidualnych i mikrofirm przez 7 dni w tygodniu. Sektor publiczny i korporacyjny dostępny jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 20:00. Aby uniknąć obciążenia linii, które skutkuje długim czasem oczekiwania na konsultanta, bank wprowadził informację o zajętości infolinii. Jest to diagram pokazujący średnie obciążenie połączeniami na godzinę – im wyższy słupek, tym więcej połączeń. To bardzo cenna informacja dla osób, które nie potrzebują natychmiastowej pomocy, a jednocześnie nie chcą czekać zbyt długo na zgłoszenie konsultanta. Zgodnie z diagramem, najmniejsze obciążenie występuje w godzinach od 7:00 do 9:00 oraz od 14:00 do 16:00. Stosunkowo szybko zostaniemy obsłużeni także o godzinie 10:00, 13:00 i 19:00. Najwięcej cierpliwości powinny mieć osoby dzwoniące w godzinach od 11:00 do 12:00 oraz o 18:00, 20:00 i 21:00. Ten prosty zabieg pozwala równomiernie rozłożyć obciążenie infolinii Getin Bank. To z kolei pomaga konsultantom, gdyż obsługują dzwoniące osoby w równomiernym tempie, jednocześnie nie występuje długi czas oczekiwania.

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie bedzie opublikowany. *wymagane pola są zaznaczone

Podobne artykuły