Citi Bank – numery na infolinię

infolinia citi bank

Citi Bank - dane kontaktowe

Dla klientów indywidualnych i firm

Zastrzeżenie karty

Infolinia to „cichy bohater” nie tylko banków i instytucji finansowych, ale i każdego biznesu świadczącego posprzedażową obsługę klienta. Podczas korzystania z produktów i usług, klienci danego przedsiębiorstwa mogą mieć pytania lub pewne trudności z obsługą. Wówczas konieczna będzie pomoc kompetentnej i przeszkolonej osoby, która całkowicie zdalnie pomoże rozwiązać napotkane problemy.

Infolinia CitiBank – kiedy okaże się pomocna?

CitiBank zajmuje dziesiąte miejsce wśród banków polskich pod względem wielkości deponowanych aktywów. Jednocześnie plasuje się on na osiemnastej lokacie pod względem ilości placówek własnych, które stacjonarnie obsługują klienta. Ta dysproporcja sprawia, że CitiBank w dużej mierze polega na kanałach zdalnych i elektronicznej komunikacji z klientem. Informacje przekazywane są poprzez serwis transakcyjny, szyfrowane e-maile lub tradycyjną korespondencję listem poleconym.

Istotnym elementem całego ogniwa komunikacyjnego jest oczywiście infolinia, gdzie pracują specjalnie przeszkoleni konsultanci. Ich zadanie jest dwojakie – z jednej strony obsługują oni połączenia przychodzące. Najczęściej dotyczą one zapytań, pomocy w codziennych kwestiach lub wsparcia w sytuacjach kryzysowych. Drugim zadaniem infolinii jest wykonywanie połączeń wychodzących, które mają charakter marketingowy lub informacyjny. Dzięki temu możliwe jest podtrzymywanie relacji z klientem oraz przekazywanie indywidualnych informacji na bieżąco.

Numer na infolinię w CitiBanku

Jeżeli przydarzy nam się nieszczęśliwa sytuacja lub zapomnimy pewnych informacji związanych z naszym rachunkiem, warto zadzwonić na infolinię. Po zgłoszeniu się konsultanta należy potwierdzić swoją tożsamość, a następnie zwięźle przedstawić problem. Warto też w sposób wyważony przedstawić swoje oczekiwania względem pracownika banku (np. odblokowanie zablokowanej bankowości internetowej). Pamiętajmy jednak, by opanować nerwy – poprośmy o podjęcie działań w sposób stonowany, gdyż roszczeniowa i agresywna postawa nie sprzyja współpracy.

Numer infolinii Citi Banku dla zainteresowanych ofertą banku 19009 lub dla Klientów banku (+48 22) 362 2484 lub (+48 22) 692 2484

Co warto wiedzieć o infolinii CitiBanku?

Niewiele osób zapisuje numer infolinii w pamięci telefonu, nie mówiąc już o zapamiętaniu go. Uczenie się na pamięć w tym przypadku nie ma sensu – zawsze można przecież wyszukać numer CitiBank w Internecie. Aby jednak oszczędzić czasu lub zabezpieczyć się przed brakiem pakietu internetowego, warto dodać infolinię CitiBanku do książki kontaktów. Takie działanie – miejmy nadzieję – nigdy nie będzie konieczne do użycia w praktyce, jednak życie potrafi zaskakiwać, najczęściej w najmniej odpowiednim momencie. Infolinia CitiBanku, czyli tzw. CitiPhone podzielony jest na trzy departamenty: dział klientów detalicznych, dział mikroprzedsiębiorstw oraz dział przedsiębiorstw i korporacji. Tym sposobem możliwe jest udrożnienie głównego kanału komunikacyjnego oraz wstępne segmentowanie spraw na podstawie typu klienta. Dzięki temu klient chcący zgłosić zagubienie dowodu osobistego nie musi czekać, aż przedstawiciel spółki kapitałowej zasięgnie opinii na temat kredytu inwestycyjnego.

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie bedzie opublikowany. *wymagane pola są zaznaczone

Podobne artykuły