BOŚ Bank – numery na infolinię

numery na infolinię boś bank

Infolinia BOŚ Bank to numer telefonu, pod którym klienci banku mogą liczyć na wsparcie konsultantów. Niezależnie od tego, czy masz problem z jednym z produktów, czy chcesz poznać szczegóły oferty Banku Ochrony Środowiska, możesz tam zadzwonić. Infolinia BOŚ Banku jest darmowa i dostępna zarówno z polskich numerów telefonu komórkowego, stacjonarnego, jak i zza granicy.. Jeśli więc chcesz skontaktować się z BOŚ Bankiem, wykręć ich numer.

Infolinia BOŚ Bank

Wiele polskich banków nastawia się dziś głównie na kontakt drogą elektroniczną. Znajdziemy w nich nie tylko możliwość wysłania wiadomości e-mail do banku, ale także chat na żywo (np. w aplikacji mobilnej), a nawet wideorozmowę. W 2023 roku nastawienie się w głównej mierze na kontakt telefoniczny może niektórym wydawać się nieco staroświeckie, tak jednak możemy określić infolinia BOŚ Banku. Jest główną formą kontaktu klientów banku i osób zainteresowanych jego usługami z przedstawicielem banku.

Inną możliwością skontaktowania się z pracownikami Banku Ochrony Środowiska jest osobista wizyta w oddziale stacjonarnym.

Numer telefonu do BOŚ Bank (Infolinia Banku Ochrony Środowiska)

Podobnie do innych banków, infolinia BOŚ Bank dostępna jest po wybraniu jednego z kilku numerów telefonów.

Infolinia BOŚ Bank: 801 355 455 (dzwoniąc z telefonu komórkowego i stacjonarnego)

Infolinia BOŚ Bank: +48 22 543 34 34(dzwoniąc z telefonu komórkowego i stacjonarnego, także zza granicy)

W dni robocze numery telefonów działają od godziny 7:45 do 21:00. W soboty możemy skontaktować się z konsultantami w godzinach 10:00-18:00

Infolinia BOŚ Bank dla klientów VIP i dla klientów private banking: +48 22 543 34 34

Infolinia BOŚ Bank dla klientów biznesowych i firm: + 48 22 543 34 88 9(czynna w dni powszednie od 7:30 do 17:30)

Numery wewnętrzne na infolinii BOŚ Banku

Po zadzwonieniu na infolinię BOŚ Bank, możemy poczekać na zgłoszenie się konsultanta lub wybrać temat rozmowy. Ta druga opcja pozwoli szybciej uzyskać pomoc konsultanta. Do wyboru mamy kilka kategorii, dostępnych po naciśnięciu odpowiedniego klawisza:

  • 1: zastrzeżenie i blokada kart płatniczych i kredytowych
  • 2: pozwala na szybką identyfikację klienta poprzez identyfikator i telekod
  • 3: dla nowych klientów
  • 4: dom maklerski BOŚ Bank

Jak długo trzeba czekać na połączenie z konsultantem?

Najczęściej nie musimy czekać zbyt długo na to, aż pracownik BOŚ Bank odbierze telefon. Infolinia Banku Ochrony Środowiska działa sprawnie i zwykle dodzwonimy się tam w około pół minuty.

Klienci, którzy chcą się skontaktować z obsługą BOŚ Banku nie muszą więc czekać zbyt długo na połączenie. Sam kontakt przez infolinię zwykle jest profesjonalny, a obsługa sprawnie rozwiązuje problemy klientów.

Formularz kontaktowy online na stronie BOŚ Banku

Jeżeli chcesz skontaktować się z obsługą Banku Ochrony Środowiska przez Internet, możesz użyć formularza kontaktowego. Wystarczy wejść na stronę internetową banku i wejść w zakładkę “Kontakt”. Często kontakt e-mailowy jest prostszy, niż drogą telefoniczną.  Korzystając z formularza online na stronie BOŚ Banku także wybieramy jeden z kilku dostępnych tam tematów sprawy. Na koniec akceptujemy wymagane zgody i podajemy swój e-mail do kontaktu zwrotnego. 

Dla klientów biznesowych BOŚ Bank przewidział jeszcze jedną opcję. Jeśli nie chcesz skorzystać z formularza lub nie masz takiej możliwości, możesz też po prostu zainicjować korespondencję mailową. W tym celu wyślij swoją wiadomość do Centrum Wsparcia Klientów Biznesowych.. Adres poczty elektronicznej to: centrumwsparcia@bosbank.pl

Jaku Bielecki
Jakub Bielecki
Zafascynowany ekonomią, gospodarką i polityką. Interesuje się najnowszymi trendami, a także zmianami w prawie wpływającymi na sektor finansów. Stale poszerza wiedzę, która pozwala mu na profesjonalne doradztwo. Na co dzień korzysta z najlepszych rozwiązań i możliwości dostępnych w zakresie finansów osobistych i inwestycji. Poza ekonomią interesuje się nowymi technologiami, muzyką i podróżami. Zobacz pozostałe artykuły autora

1 komentarz

Joanna

Dobry wieczór,

w dniu 03.06.2023 r. zlecałam przelew czynszu za czerwiec na dotychczasowy nr konta spółdzielni w Państwa banku, okazało się, że spółdzielnia zrezygnowała z tego konta. Czy środki zostaną mi automatycznie zwrócone? Jeśli tak to kiedy? Jeśli są jakieś formalności, które muszę spełnić proszę o informację.

Proszę o odpowiedź.

Odpowiedz

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie bedzie opublikowany. *wymagane pola są zaznaczone

Podobne artykuły