BNP Paribas – numery na infolinię

infolinia bnp paribas

BNP Paribas - dane kontaktowe

Dla klientów indywidualnych i firm

Zastrzeżenie karty

BNP Paribas w swoich sloganach reklamowych określa się jako „bank zmieniającego się świata”. Symbolizuje to postęp, innowacyjność oraz chęć oferowania usług „o krok przed konkurencją”. Aby klienci byli w stanie łatwo przyswoić te innowacyjne elementy, konieczna jest czasami pomoc konsultantów. Potencjalne problemy mogą zostać kompleksowo rozwiązane podczas rozmowy z pracownikiem infolinii BNP Paribas.

Infolinia BNP Paribas Bank Polska – kiedy okaże się pomocna?

Zdarzyło Ci się zablokować dostęp do serwisu transakcyjnego? Zapomniałeś hasła do logowania na aplikacji mobilnej lub masz problem z jej uruchomieniem? A może nie możesz znaleźć swojej karty debetowej i obawiasz się, że Ci ją skradziono? Każda taka sytuacja powoduje skrajnie negatywne emocje: irytację, złość, czasami nawet lęk panikę i strach. W takiej sytuacji bardzo ciężko jest zebrać myśli i rozwiązać zaistniałą sytuację samodzielnie. Pomocna okaże się infolinia, gdzie konsultanci chętnie udzielą odpowiedzi na nasze pytania i pomogą w stresujących momentach.

Infolinia BNP Paribas ukierunkowana jest na doraźną pomoc klientom banku, którzy nie mogą osobiście stawić się w placówce. Przyczyn takiej sytuacji może być wiele, a przykładowe z nich to daleka odległość od przedstawicielstwa banku, godziny nocne, święto wolne ustawowo. W każdej z tych sytuacji nie zostaniemy sami – możemy liczyć na pomoc doświadczonych i kompetentnych konsultantów BNP Paribas. W razie potrzeby odpowiedzą oni na nasze pytania, a po weryfikacji tożsamości pomogą w odzyskaniu dostępu do rachunku online.

Numer na infolinię w BGŻ BNP Paribas

Infolinia BNP Paribas jest dostępna zarówno dla klientów tego banku, jak i osób rozważających założenie konta. Również Ci, którzy poszukują informacji na temat kredytu gotówkowego w BNP Paribas znajdą odpowiedzi i szczegółowe objaśnienia. Podstawowa infolinia dla klientów detalicznych dostępna jest całodobowo, przez 7 dni w tygodniu. Ostatnimi czasy w związku z napływem uchodźców wojennych z Ukrainy, bank BNP Paribas utworzył całodobową infolinię prowadzoną w języku ukraińskim.

+48 500 990 500

Co warto wiedzieć o infolinii BNP Paribas?

BNP Paribas Bank Polska to instytucja zorientowana na kilka wyspecjalizowanych grup docelowych. Aby zagwarantować najlepszą jakość obsługi, instytucja ta zdecydowała się na utworzenie centrum telefonicznego. Oznacza to, że każda grupa klientów posiada oddzielny numer infolinii, na który powinna się kontaktować. Wyodrębniono sześć działów obsługi: klienci detaliczni, bankowość premium, rolnicy, małe przedsiębiorstwa, przedsiębiorstwa i korporacje. Tym sposobem każdy z klientów uzyska kompetentne wsparcie, jednocześnie nie musi czekać kilka minut na rozmowę z konsultantem. Warto jednak pamiętać, że po drugiej stronie słuchawki także pracują osoby, które potrzebują czasu na znalezienie odpowiedzi. Nawet jeżeli jesteśmy zdenerwowani na sytuację, zachowajmy spokój i odpowiadajmy rzeczowo na pytania. Nie wyrzucajmy swoich pokładów frustracji czy nerwów na osoby, które w żaden sposób nie zawiniły obecnej sytuacji. Wzajemne zrozumienie i szacunek pomogą szybciej dotrzeć do sedna problemu, a następnie rozwiązać kłopotliwą sytuację.

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie bedzie opublikowany. *wymagane pola są zaznaczone

Podobne artykuły