Alior Bank - dane kontaktowe
Dla klientów indywidualnych i firm
godziny pracy:
24/7
Zastrzeżenie karty
godziny pracy:
pon-pt: 8:00-18:00
Doskonale znane hasło marketingowe „Wyższa kultura. Bank nowości” wskazuje na innowacyjność Alior Banku. Klasyczna forma bankowości zostaje coraz bardziej zdigitalizowana, czyli przeniesiona do świata wirtualnego. Większy nacisk kładziony jest na zdalną obsługę klienta poprzez liczne kanały teleinformatyczne. Jednym z nich jest doskonale znana wszystkim infolinia, która przydała się już niejednemu klientowi.
Infolinia Alior Bank – kiedy okaże się pomocna?
Pierwotnym założeniem infolinii było przekazywanie informacji i zachęcanie klientów do korzystania z ofert bankowych. Dziś to zadanie zostało przekazane doradcom pracującym w punktach stacjonarnych w ramach tzw. „aktywnej sprzedaży” lub „aktywnego pozyskiwania klienta”. Obecna infolinia – w tym infolinia Alior Bank – ma za zadanie przede wszystkim wspierać działy obsługi klienta, świadcząc pomoc zdalną. Oznacza to, że klient otrzyma nie tylko informację o promocjach, ale przede wszystkim odpowiedzi na pytania związane z napotkanym problemem.
Okazuje się bowiem, że zdecydowana większość stresujących sytuacji może być rozwiązana bez fizycznej obecności pracownika Alior Banku. Wystarczą jedynie wskazówki oraz odpowiednia nawigacja, by klient samodzielnie lub z autoryzacją banku rozwiązał swój problem. Właśnie takie zadanie pełni infolinia Alior Bank – opiekuna, który pomaga w znalezieniu odpowiedzi na pytania. Dzięki temu nie musimy udawać się do najbliższej placówki, a jeśli ta będzie zamknięta – czekać na jej ponowne otwarcie.
Numer na infolinię w Alior Banku
Alior Bank oddaje do dyspozycji mikrofirmom i klientom indywidualnym swojego banku całodobową infolinię, która funkcjonuje przez 7 dni w tygodniu. Duże firmy oraz klienci korporacyjni obsługiwani są od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 18:00. Dostępni są także pracownicy komunikujący się w języku ukraińskim – tutaj infolinia pomoże od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 17:00. Dzięki temu każda osoba – niezależnie od swoich potrzeb – otrzyma szczegółowe informacje pod podanym poniżej numerem telefonu.
Co warto wiedzieć o infolinii Alior Bank?
Od pewnego czasu możemy zauważyć zwiększoną aktywność przestępców liczących na naszą łatwowierność w zakresie bankowości elektronicznej. Początkowo atakowana była głównie bankowość elektroniczna, teraz jednak oszuści przenieśli się na prostsze metody. Fałszywe połączenia od osób, które podają się za pracowników banku lub infolinię Alior Bank to prawdziwa zmora. Aby zapobiegać takim sytuacjom, Alior Bank prowadzi kampanię informacyjną oraz wprowadził specjalne pytanie kontrolne. Jeżeli pracownik banku jest faktycznie zatrudniony przez Alior Bank, otwarcie kartoteki spowoduje wywołanie pytania kontrolnego. Odpowiedź jest zawczasu ustalana samodzielnie przez klienta i w dowolnym momencie może być wykorzystana do kontroli. Przykładowo, pytaniem może być „Jak nazywa się moja ulubiona potrawa?”, a odpowiedź pokazująca się pracownikowi to „Lazania wegetariańska”. Faktyczny pracownik infolinii będzie znał odpowiedź, ponieważ ta pojawi się w kartotece. Oszust zaś nie będzie potrafił odpowiedzieć, dzięki czemu unikniemy wyłudzenia danych.